۱۳۹۱ مرداد ۱۴, شنبه

اطلاعیه

 

 

بنام خدای فاطر!


خوانندگان گرامی! 

 
انتشار خطوط کلی و اصلی اثبات نهائی و قطعی تناسخ در قرآن؛ پایان پذیرفت. اما انتشار مطالب جدید؛ انشاء الله؛ همچنان ادامه خواهد داشت. این مطالبِ جدید؛ دربارۀ موضوعات متفرقۀ قرآنی در باب " تناسخ " خواهند بود. از جمله تولد دوباره یا زندگانی جدید در بدن های بیمار و معلول؛ بعنوان مجازات و تقاص اعمال زندگانیهای قبلی و نیز تولد دوباره در کالبد برخی حیوانات؛
با استناد به آیات روشن قرآن کریم!

در ضمن؛ بزودی خلاصۀ مفیدی از مجموعه بخشهای فعلی؛ تهیه و منتشر خواهد شد تا مورد استفادۀ راحتر؛ موثرتر و بهتری برای علاقمندان قرار گیرد.


کپی برداری با حفظ نام و نشانی و امانت داری مجاز می باشد.


در ضمن " اثبات نهائی تناسخ در قرآن " به زبان انگلیسی و عربی نیز؛ بترتیب در آدرسهای ذیل؛ در حال تنظیم و انتشار است.

            http://rebirthquran.blogspot 

http://taghmasinquran.blogspot.se


چنانچه قبلا هم تذکر داده بودم؛ سایتی که اکنون در مقابل دارید؛  سایتی باز است؛ بدین معنی که پیشنهادات؛ نظرات و نقدها؛ و یا حتی اصلاحیه های شما لحاظ خواهد شد. و شاید همآنها موجب برخی تغییرات جزئی نیز گردند.

بخصوص از روحانیون محترم و علماء و مدرسین حوزه های علمیه و دیگر صاحبنظران دینی تقاضا دارم؛ به نقد این مطالب بپردارند و نقاط ضعف و قوت آن را باز کنند. همۀ ما؛ انشاء الله؛ اهل قرآن هستیم. پس اجازه دهید؛ از سفرۀ پُر برکت و رنگین قرآن؛ به یکدیگر وام دهیم.

همچنین مایلم به این نکتۀ مهم هم اشاره کنم که؛ مبادا نقد تفسیر سنتی؛ بطور کلی؛ و مشخصا نقد گفتارهای برخی مفسران بزرگ؛ برای برخی اذهان؛ باعث کمرنگ شدن زحمات و میراث گرانسنگ آن بزرگان شود. اگر نبود دستآوردهای آن بزرگان؛ بنده هرگز قادر به این مهم؛ نبودم.

عمده و غالب نظراتم؛ مستقیم یا غیر مستقیم؛ حاصل کشفیات و نظرات؛ اگرچه پراکنده و متناقض؛ آن بزرگان بوده است. مثلا وقتی آن بزرگان؛ بدرستی می گویند که « یوم البعث »؛ محیط بر عالم دنیا می باشد؛ یکی از شروط قطعی آن " تناسخ " است. زیرا در غیر اینصورت؛ " محیط بودن "؛ معنی ندارد.

باری؛ حاصل کار من در برابر ثمرات پُر خیر و برکت بزرگان دین ما؛ در طول تاریخ؛ مانند شاخۀ کوچکی؛ از درخت تنومند و پُر بار مکتب آن بزرگان است. لذا توصییه می کنم که آثار گرانسنگ آن بزرگان را با علاقه و اشتیاق مورد مطالعه قرار دهید تا؛ شاید با لطف پروردگار دریچه های جدیدی گشوده شود و خیرات و برکات دیگری افزوده گردد.

در پایان از شما خوانندگان گرامی تقاضا می کنم که؛ آدرس این سایت و سایتهای مذکور در بالا را؛ به دوستان و آشنایان خود ارسال نمائید!

منتظر مطالب جدید؛ در آیندۀ نزدیک؛ باشید!

متشکرم

رضا اصغرزاده


 

۱ نظر:

  1. با عرض سلام و خدا قوت
    بنده محقق رجعت و تناسخ در اسلام هستم و از مطالب شما بی نهایت استفاده کردم خواهشمندم چنانچه ممکن است بقیه مطالبی که در سایت اثبات نهایی تناسخ بود رو در این سایت بارگزاری نموده تا بنده بتوانم استفاده کنم
    افراد بسیاری خواهان این حقایق هستند
    ممنونم

    پاسخحذف